• Banner-Sympozjum-1000-x-336.jpg

Prelegenci części polskojęzycznej

Informacje o prelegentach można pobrać tutaj.

 

 

 

dr Anna BUDZIŃSKA

dr Anna BUDZIŃSKA

Dyrektor Fundacji IWRD
Psycholog
Efekty terapii w IWRD – badania własne
Prof. dr hab. Marta BOGDANOWICZ

Prof. dr hab. Marta BOGDANOWICZ

Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS
Psycholog
Wprowadzenie do Sympozjum
mgr Iwona RUTA-SOMINKA

mgr Iwona RUTA-SOMINKA

Wicedyrektor Fundacji IWRD
Oligofrenopedagog
Metoda skryptów i ich wycofywania.Przegląd badań dr Krantz i dr McClannahan
mgr Marta WÓJCIK

mgr Marta WÓJCIK

Dyrektor NODN IWRD, Superwizor
Psycholog
Uczenie dzieci z autyzmem proszenia o brakujący przedmiot
mgr Katarzyna HAMERLAK

mgr Katarzyna HAMERLAK

Społeczne Przedszkole Integracyjne Fundacji Czas Dzieciństwa w Warszawie
Oligofrenopedagog, Psycholog
Uczenie dzieci z autyzmem inicjowania interakcji z rówieśnikami w różnych sytuacjach dnia codziennego w przedszkolu
mgr Anna MŁYNARCZYK

mgr Anna MŁYNARCZYK

Społeczne Przedszkole Integracyjne Fundacji Czas Dzieciństwa w Warszawie
Psycholog
Uczenie dzieci z autyzmem inicjowania interakcji z rówieśnikami w różnych sytuacjach dnia codziennego w przedszkolu
mgr Anna PIĘTKA

mgr Anna PIĘTKA

Przedszkole dla Dzieci z Autyzmem w SOSW w Poznaniu
Pedagog specjalny
Wykorzystanie metody skryptów podczas zabaw w grupie rówieśniczej
mgr Anna LUBOMIRSKA

mgr Anna LUBOMIRSKA

Wykładowca, Superwizor IWRD
Psycholog
Plany Aktywności - definicje oraz przegląd badań dr Krantz i dr McClannahan
mgr Magdalena ŻUKOWSKA

mgr Magdalena ŻUKOWSKA

Przedszkole Specjalne w PZSiPS w Legionowie
Pedagog specjalny
Uczenie dzieci z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną samodzielnej zabawy i spędzania czasu wolnego
mgr Małgorzata GRZYBEK

mgr Małgorzata GRZYBEK

Przedszkole Specjalne w PZSiPS w Legionowie
Pedagog specjalny
Uczenie dzieci z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną samodzielnej zabawy i spędzania czasu wolnego
mgr Katarzyna PIECHOWIAK

mgr Katarzyna PIECHOWIAK

Dyrektor Niepublicznego Przedszkola Integracyjnego ,,Słoneczny Domek” w Kołobrzegu
Pedagog specjalny
Zastosowanie planów aktywności w przygotowaniu dziecka z zaburzeniem ze spektrum autyzmu do rozpoczęcia nauki w szkole
mgr Irena WOJCIECHOWSKA

mgr Irena WOJCIECHOWSKA

Niepubliczne Przedszkole Integracyjne ,,Słoneczny Domek” w Kołobrzegu
Pedagog specjalny
Zastosowanie planów aktywności w przygotowaniu dziecka z zaburzeniem ze spektrum autyzmu do rozpoczęcia nauki w szkole
mgr Aleksandra LUTOMIERSKA

mgr Aleksandra LUTOMIERSKA

Centrum Terapii i Edukacji „Mały Książę” w Toruniu
Nauczyciel-terapeuta
Przygotowanie do samodzielnego funkcjonowania dzieci z autyzmem i młodzieży ze sprzężoną niepełnosprawnością
mgr Halina STĘPIEŃ

mgr Halina STĘPIEŃ

Centrum Terapii i Edukacji „Mały Książę” w Toruniu
Nauczyciel-terapeuta
Przygotowanie do samodzielnego funkcjonowania dzieci z autyzmem i młodzieży ze sprzężoną niepełnosprawnością
mgr Żaneta DIKS

mgr Żaneta DIKS

SOSW w Żukowie
Nauczyciel-terapeuta
Utrzymanie w czasie umiejętności szkolnych opanowanych z wykorzystaniem planów aktywności - nauka zdalna

 

 

Prelegencji części anglojęzycznej

 

 

Dr Gregory S.MACDUFF

Dr Gregory S.MACDUFF

Princeton Child Development Institute
Activity Schedules: A Strategy to Overcome Prompt Dependence for Individuals with Autism
Dr Dawn B. TOWNSWED

Dr Dawn B. TOWNSWED

Alliance for Scientific Autism Intervention
Ensuring Effective Dissemination and Advancement of Critical System Variables in Autism Intervention Programs
Dr Susan M. VERNER

Dr Susan M. VERNER

New York Child Learning Institute
The Effects of Script-Fading Procedures on Peer Interactions among Children with Autism
Dr Alison M. GILLIS

Dr Alison M. GILLIS

New York Child Learning Institute
The Effects of Script-Fading Procedures on Peer Interactions among Children with Autism
Dr Eric ROZENBLAT

Dr Eric ROZENBLAT

Alliance for Scientific Autism Intervention
Teaching Joint Attention Skills to Adolescents and Young Adults with Autism Using Multiple-exemplar Training and Script and Script-Fading Procedures
Dr Kevin Brothers

Dr Kevin Brothers

Somerset Hills Learning Institute, New Jersey, USA
Teaching parents to be the teachers their children with autism need them to be: Home and Community Programming

 

© Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka. Wykonanie: Studio WWW | Strony www


Szanowni Państwo, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji w Polityce Prywatności.

Akceptuję pliki cookies