• baner2018.jpg

bg haslo

Dr Kevin J. Brothers

Somerset Hills Learning Institute w New Jersey, USA

19 października 15:00 – 15:30

 

Autyzm i okres dojrzewania: nie bój się, przygotuj się, skorzystaj ze sprawdzonych rozwiązań

Korzyści, jakie wynikają z podjęcia intensywnej wczesnej interwencji u dzieci z autyzmem zostały jasno udokumentowane w literaturze naukowej dotyczącej terapii autyzmu. Jednak użycie takich samych technik daje podobne wyniki u nastolatków, zmieniając ich życie. W swojej prezentacji dr Brothers przedstawi rozwiązania stosowane w Somerset Hills Learning Institute w pracy z nastolatkami z autyzmem, mające na celu poprawę ich umiejętności radzenia sobie w różnych sytuacjach, samodzielnego funkcjonowania w domu, utrzymywania higieny osobistej i przygotowania do podjęcia pracy.

 

Dr Kevin J. Brothers jest założycielem i dyrektorem zarządzającym instytutu Somerset Hills Learning Institute oraz nowego programu dedykowanego dorosłym w ramach instytutu – Centrum Rozwoju Karier (Center for Career Advancement). Dr Brothers uzyskał stopień doktora w zakresie psychologii rozwojowej i psychologii dziecka na Uniwersytecie w Kansas w 1999 r. Przez ponad 34 lata pracował w obszarze udzielania wsparcia publicznym i prywatnym placówkom edukacyjnym dla dzieci, młodzieży i dorosłych z autyzmem oraz ich rodzin, zawsze opierając się na rozwiązaniach mających podstawy naukowe i na zasadach stosowanej analizy zachowania. Pracował m.in. w Princeton Child Development Institute (PCDI), Autism New Jersey, Lawrence Kansas Public School District oraz jako konsultant ds. edukacji dla szkół publicznych i rodzin.

Zainteresowania badawcze dr. Brothersa obejmują kwestie związane ze szkoleniami rodziców, kontrolą bodźców, zarządzaniem zachowaniem w organizacji oraz wykorzystywaniem technologii cyfrowych w terapii autyzmu. Dr Brothers prezentował swoje badania i osiągnięcia na wielu krajowych i międzynarodowych konferencjach. Jego publikacje ukazały się m.in. w Journal of Applied Behavior Analysis oraz w Journal of Autism and Developmental Disabilities. Wraz z dr. Anthonym Cammillerim jest współautorem rozdziału „The Baer Necessities: Observation, Measurement, and Analysis”, opublikowanego w A Small Matter of Proof: The Legacy of Donald M. Baer, 2003.

 

Pod kierownictwem dr. Brothersa, instytut Somerset Hills Learning Institute realizuje swoją misję, zakładającą trzy główne cele: kształcenie i przygotowanie uczniów do dalszej edukacji w ogólnodostępnych placówkach lub do samodzielnego podjęcia pracy zawodowej, kształcenie nowych specjalistów do pracy z osobami z autyzmem oraz prowadzenie badań dot. terapii autyzmu dostępnej do zastosowania przez innych specjalistów.

© Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka. Wykonanie: Studio WWW | Tanie strony www


Szanowni Państwo, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji w Polityce Prywatności.

Akceptuję pliki cookies