• baner2018.jpg

bg haslo

Mgr Magdalena Mętkowska-Walewska

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4 w Gdańsku

19 października 16:15 – 17:00

 

Rola poradni psychologiczno-pedagogicznej w procesie diagnostycznym dzieci i młodzieży z autyzmem

Postawienie diagnozy autyzmu jest początkiem długiej drogi by poprawić funkcjonowanie dziecka. Ogromną rolę w pokonywaniu tej drogi pełni publiczna poradnia psychologiczno-pedagogiczna. Zadaniem jej pracowników jest monitorowanie rozwoju dziecka, ocena postępów i weryfikacja podejmowanych oddziaływań. Prowadzenie statystyk pozwala śledzić na bieżąco skuteczność procesu diagnostycznego i poddawać go modyfikacji w celu uzyskania trafnej diagnozy zgodnej z dostępną wiedzą. Podążanie za wynikami najnowszych badań znacząco wpływa na skuteczność oferowanej pomocy i pozwala objąć efektywnym wsparciem większą liczby dzieci. Jest to prewencja wykluczenia społecznego jakie mogłoby wystąpić bez zastosowania skutecznej pomocy.

 

Mgr Magdalena Mętkowska-Walewska jest psychologiem, oligofrenopedagogiem i psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym. Od 20 lat zajmuje się diagnozą i terapią osób z autyzmem. Obecnie diagnozuje zaburzenia ze spektrum autyzmu w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 4 w Gdańsku i udziela konsultacji rodzicom i nauczycielom.

© Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka. Wykonanie: Studio WWW | Tanie strony www


Szanowni Państwo, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji w Polityce Prywatności.

Akceptuję pliki cookies