• xiv_miedzynarodowe_sympozjum_naukowe_iwrd.png

dr Alison Gillis

New York Child Learning Institute, USA

 

alison gillis

 

dr Alison Gillis, certyfikowany analityk zachowania BCBA-D i NY LBA, koordynator badań w New York Child Learning Institute (NYCLI), posiada tytuł doktora z psychologii procesów uczenia się i analizy zachowania uzyskała w Graduate Center na City University of New York. Od prawie 18 lat prowadzi interwencje behawioralne dla osób z autyzmem. Publikowała badania w recenzowanych czasopismach, współtworzyła rozdziały w podręcznikach analizy behawioralnej i była recenzentem artykułów do czasopism analitycznych. Jej zainteresowania obejmują takie obszary, jak skrypty i metoda ich wycofywania, interakcje społeczne, zachowania afektywne i uogólnienie zmiany zachowania.

 

 

© Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka

Google Ads powered by Anibia.pl | Wykonanie: Studio WWW


Szanowni Państwo, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji w Polityce Prywatności.

Akceptuję pliki cookies